مرکز مغز و اعصاب دیسک و ستون فقرات دکتر رفیع زاده

آخرین تاریخ آپدیت 2023-08-17 توسط

مرکز مغز و اعصاب دکتر رفیع زاده متخصص مغز و اعصاب و دیسک و ستون فقرات دارای مدرک تکمیلی اختلالات حافظه از دانشگاه علوم پزشکی تهران

مرکز مغز و اعصاب

نوار مغز الکتروانسفالوگرام (EEG)

نوار عصب و عضله

تست های تخصصی حافظه

تست های تخصصی تشخیصی آلزایمر و دمانس  و فراموشی

تست های تخصصی حافظه و یادگیری و پیشرفت تحصیلی

کلینیک دیسک و ستون فقرات و طب فیزیکی و توانبخشی

کایروپرکتیک

منیپیولیشن دیسک و ستون فقرات

بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران : نورولوژیست یا متخصص مغز و اعصاب ، پزشکی است که در زمینه بیماری های مغز و اعصاب تخصص دارد. سیستم عصبی انسان به دلیل سازماندهی و فرماندهی بدن یا به عبارتی تاثیر گذاری به روی سایر اعضای بدن ، از حساس ترین و مهمترین قسمت های بدن محسوب می شود.

شناخت و درمان بیماری های مغز و اعصاب امری کاملا تخصصی می باشد که تنها توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب که دارای دانش و مهارت کافی در این زمینه هستند انجام پذیر می باشد.

به دلیل حساسیت سیستم عصبی و همچنین تشابه زیاد علائم بیماری های مغز و اعصاب ، نورولوژیست پس از برسی و معاینات دقیق و انجام آزمایشات خاص ، قادر به تشخیص بیماری ها خواهد بود.

بیماری های مغز و اعصاب به محل درگیری و بروز اختلال در قسمت های مختلف سیستم عصبی بستگی دارد.اغلب افرادی که دچار اختلالات مغزی می شوند ابتدا به پزشک عمومی مراجعه می کنند و پزشک این افراد را برای انجام معاینات و بررسی های دقیق تر به متخصص بیماری های مغز و اعصاب ارجاع خواهد داد.

سوالاتی درباره انتخاب کلینیک مغز و اعصاب :

• بهترین متخصص داخلی مغز و اعصاب ( بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران ) چه خصوصیاتی دارد ؟
  • آدرس مطب فوق تخصصی مغز و اعصاب در تهران را چگونه پیدا کنند ؟
  • بهترین جراح مغز و اعصاب تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟
  • بهترین دکتر مغز و اعصاب در ایران کیست ؟
  • بهترین نورولوژیست های تهران چه پزشکانی هستند ؟
  • بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران چه ویژگی هایی دارد ؟

كلینیك دکتر رفیع زاده ، با پزشكان نورولوژیست از حدود 6 سال پیش شروع به كار نموده است و بیماران نورولوژی كه دچار سردرد، سرگیجه، كمردرد، تشنج، ام اس، ضعف عضلانی عصبی، سكته های مغزی و دیگر بیماریهای مغز و اعصاب هستند را مورد بررسی و درمان قرار می دهند.
در کلینیک ، اقدامات تشخیصی برای بیماران اعصاب از طریق معاینات بالینی و انجام تست های پاراکلینیکی مغز صورت می گیرد. پس از تشخیص دقیق بیماری، بیماران داخلی اعصاب از جمله ام اس، سکته مغزی، تشنج، بیماری های حرکتی مانند پارکینسون، سر درد، ‌سرگیجه و ضایعات نخاعی در کلینیک داخلی مغز و اعصاب درمان می شوند.

بیماریهایی مورد درمان در کلینیک مغز و اعصاب:

• انواع سردرد شامل میگرن،سردرد تنشی، کلاستر
  • اختلال راه رفتن و تعادل
  •  تشنج و صرع
  • کاهش سطح هوشیاری و بیهوشی گذرا
  • انواع اختلال حافظه شامل آلزایمر، دمانس فرونتوتمپورال، دمانس
کلینیک مغز و اعصاب
  •  بیمارهای عروقی مغز شامل سکته مغزی، خونریزی مغزی، تنگی عروق مغز و کاروتید که تا حدودی با سونوگرافی داپلر عروق مغز و کاروتید گردن قابل بررسی و پیشگیری است.
  • بیماریهای حرکتی مثل پارکینسون
  • انواع لرزش و ترمور دست و سر
  • اختلال تکلم و صحبت کردن (آفازی)
  •  بیماریهای ستون فقرات شامل درد گردن و کمردرد ناشی از فشار دیسک روی نخاع یا اسپاسم عضلات
  •  بیماریهای درگیر کننده میلین عصب مثل ام اس (MS  )
  • اختلالات اعصاب محیطی مثل انواع نوروپاتی که با علائمی همچون گز گز و گرفتگی و بیحسی اندامها بروز می کند.
  • انواع بیماریهای عضلات شامل میوپاتی های التهابی و مادرزادی
  •  اختلالات خواب شامل بی خوابی و نداشتن خواب عمیق و موثر