دکتر متخصص دیسک کمر در تهران

آخرین تاریخ آپدیت 2024-03-20 توسط پژمان خزایی

دکتر متخصص دیسک کمر در تهران و پیدا کردن بهترین متخصص تشخیص و درمان دیسک کمر درد و  دیسک کمر و گردن در تهران و شهرستان ها چالشی است که بسیاری از بیماران با ان روبرو هستند.

کلینیک  تخصصی درمان غیر جراحی  دکتر شبنم رفیع زاده در تهران

کلینیک درمان دیسک کمر و گردن دکتر شبنم رفیع زاده متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات در تهران  با استفاده از جدیدترین روش ها و تجهیزات به روز دنیا خدمات درمانی جدیدی را بدون استفاده از جراحی ارائه داده است:

• درمان دیسک کمر و گردن با روش‌های بدون جراحی، طب سوزنی ، آکوپانکچر و اوزون تراپی
  •  درمان درد عصب سیاتیک و درمان آن با روش‌های بدون جراحی طب سوزنی و اوزون تراپی
  • درمان کمر درد و دیسک کمر و دیسک گردن با استفاده از با استفاده از طب فیزیکی و توانبخشی
  • تزریق مواد ضد التهاب به مفاصل ستون فقرات
دکتر متخصص دیسک کمر در تهران 2

برای درمان کمر درد به کدام دکتر باید مراجعه کرد :

برای درمان دیسک کمر، کمر درد و دیسک گردن و گردن درد باید به دکتر متخصص ستون فقرات و مغز و اعصاب مراجعه کرد.

نواع مختلفی از پزشکان وجود دارند که می توانند دیسک کمر را درمان کنند، از جمله:

• متخصصان مغز و اعصاب پزشکانی هستند که در تشخیص و درمان بیماری های مغز، نخاع و ستون فقرات تخصص دارند. آنها می توانند دیسک کمر را با دارو، فیزیوتراپی یا جراحی درمان کنندمتخصص مغز و اعصاب
  • جراحان مغز و اعصاب پزشکانی هستند که در جراحی مغز، نخاع و ستون فقرات تخصص دارند. آنها می توانند دیسک کمر را با جراحی بردارند.
  • متخصصان طب فیزیکی و توانبخشی پزشکانی هستند که در تشخیص و درمان درد و ناتوانی تخصص دارند. آنها می توانند دیسک کمر را با فیزیوتراپی، دارو و تزریق درمان کنند
  • متخصصان درد پزشکانی هستند که در تشخیص و درمان درد تخصص دارند. آنها می توانند دیسک کمر را با تزریق، دارو و بلوک عصبی درمان کنند.

بهترین نوع پزشک برای درمان دیسک کمر به شدت علائم و سابقه پزشکی شما بستگی دارد. اگر درد خفیفی دارید، ممکن است بتوانید با دارو و فیزیوتراپی تحت درمان قرار بگیرید. اگر درد شدید دارید یا علائمی مانند بی حسی یا ضعف دارید، ممکن است نیاز به جراحی داشته باشید.

در اینجا چند نکته برای یافتن پزشک برای درمان دیسک کمر آورده شده است:

• از پزشک خود برای ارجاع بخواهید.
  • با شرکت های بیمه خود تماس بگیرید تا ببینید آیا لیستی از ارائه دهندگان در منطقه شما دارند یا خیر.
  • جستجوی آنلاین برای پزشکان در منطقه شما.
  • بررسی نظرات بیماران آنلاین.

هنگامی که چند پزشک را پیدا کردید، وقت بگذارید و با آنها مصاحبه کنید. این به شما کمک می کند تا پزشکی را پیدا کنید که با او احساس راحتی می کنید و به او اعتماد دارید.

در اینجا چند سوال وجود دارد که می توانید از پزشک خود در مورد دیسک کمر بپرسید:

• تجربه شما در درمان دیسک کمر چقدر است؟
  • رویکرد شما برای درمان دیسک کمر چیست؟
  • چه نوع عوارضی با درمان دیسک کمر همراه است؟
  • نرخ موفقیت شما در درمان دیسک کمر چقدر است؟
  • من چه انتظاری می توانم از بهبودی پس از درمان دیسک کمر داشته باشم؟

مهم است که پزشکی را پیدا کنید که به سوالات شما پاسخ دهد و شما را در تصمیم گیری در مورد درمانتان مشارکت دهد.

کلینیک طب سوزنی  و آکوپانکچر دکتر رفیع زاده

کلینیک طب سوزنی  و آکوپانکچر دکتر رفیع زاده جزو مراکز طب سوزنی مورد تایید وزارت بهداشت و پزشکان مورد تایید انجمن طب سوزنی می باشد. انجام طب سوزنی توسط خانم دکتر متخصص طب سوزنی انجام می گردد.

طب سوزنی دیسک کمر بهتر است توسط متخصص ستون فقرات و مغز و اعصاب , و یا طب فیزیکی انجام شود که هم آناتومی را میشناسد و هم درمان های جانبی دیسک را می‌داند و با آزاد سازی اطراف دیسک و عصب می‌تواند در کارآمدی روش طب سوزنی بهترین نتیجه را به دست دهد.

طب سوزنی درمانی است که با استفاده از آن می توان بدن را به عملکرد قابل قبول تر سوق داد با استفاده از سوزن های تحریک الکتریکی در برخی از نقاط ستون فقرات و سر می‌توان در درمان دردهای مزمن نظیر دیسک کمر و دیسک کمر در گردن و انواع میگرن ها بسیار کارآمد باشد.

لینک های مرتبط دکتر متخصص دیسک کمر در تهران :

متخصص دیسک کمر در تهران

دکتر متخصص دیسک کمر در اهواز

متخصص دیسک کمر در مشهد

دکتر دیسک کمر

بیمارستان فوق تخصصی دیسک کمر

دکتر خوب برای کمر درد در کرج

بهترین دکتر دیسک کمر نی نی سایت

لینک های مرتبط دکتر متخصص طب سوزنی و دکتر متخصص دیسک کمر در تهران :

بهترین دکتر طب سوزنی در تهران نی نی سایت

هزینه طب سوزنی برای دیسک کمر