بهترین دکتر متخصص طب سوزنی در تهران 1402_طب سوزنی کمر و گردن

آخرین تاریخ آپدیت 2024-01-06 توسط مریم فرجی

بهترین دکتر متخصص طب سوزنی در تهران

متخصص طب سوزنی گردن در تهران

طب سوزنی چیست؟ (Acupuncture)

دکتر شهربانو کاظمی، بهترین دکتر متخصص طب سوزنی در تهران می گوید : پیشینه طب سوزنی(Acupuncture) یا الکترواکوپانکچر به نزدیک سه هزار سال قبل در چین باز می گردد. طب سوزنی در علم نوین جهان در حال حاضر جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و بر اساس تحقیقات و نتایج عملکرد انجام طب سوزنی با استفاده از تجهیزات نوین، موثر ترین روش برای کاهش دردهای مزمن و درمان بیماری هایی نظیر دردهای میگرن و سردرد، درد کمر دیسک کمر دیسک گردن درد آرتروز و دردهای مفاصل دارد. برای رزرو نوبت از بهترین دکتر متخصص طب سوزنی در تهران با ما تماس بگیرید.

طب سوزنی چگونه انجام می شود؟

به گفته بهترین دکتر طب سوزنی در تهران، مراحل طب سوزنی به شرح زیر انجام می شود:

• قبل از شروع درمان، متخصص طب سوزنی غرب تهران با پرسیدن سوالات درباره وضعیت سلامت، تاریخچه پزشکی، علائم و هدف بیمار، تست و ارزیابی لازم را انجام می دهد.
  • بهترین متخصص طب سوزنی در غرب تهران با استفاده از نقشه ای که نشان دهنده نقاط طب سوزنی بر روی بدن است، نقاط مناسب برای قرار دادن سوزن را تعیین می کند.
  • خانم دکتر متخصص طب سوزنی در تهران با رعایت قوانین بهداشت و استفاده از سوزن های یک بار مصرف، سوزن ها را با دقت و با توجه به عمق، جهت و زاویه مناسب، در نقاط مورد نظر فرو می کند.
  • دکتر طب سوزنی خانم در تهران ممکن است با حرکت دادن، چرخاندن، لرزاندن یا تحریک الکتریکی سوزن ها، فعال سازی نقاط طب سوزنی را تقویت کند.
  • بهترین دکتر متخصص طب سوزنی در تهران، سوزن ها را بین ۵ تا ۳۰ دقیقه در جای خود نگه میدارد و بستگی به شدت و نوع علائم بیمار، تعداد جلسات و فاصله بین آنها را تعیین می کند.

طب سوزنی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

به گفته بهترین متخصص طب سوزنی در تهران 1402، طب سوزنی بیماری های زیر را تا حد زیادی درمان می کند.

درد مزمن(chronic pain)

پزشکان و بیماران همگی از داروها به عنوان درمان اولیه درد مزمن آگاه هستند. درمان کمردرد مزمن می تواند بسیار دشوار باشد، اما طب سوزنی ممکن است کمک کند. ما می توانیم آن را به تنهایی یا همراه با درمان های دیگر مانند فیزیوتراپی استفاده کنیم. گردن درد مزمن، زانو درد و سایر نواحی خاص درد نیز ممکن است از طب سوزنی سود ببرند. بهترین متخصص طب سوزنی در تهران در کلینیک طب سوزنی غرب تهران در خدمت شماست.

گرفتگی های قاعدگی(Menstrual cramps)

اگر دردهای قاعدگی شدید دارید، ممکن است زندگی خود را تا یک هفته یا بیشتر در ماه مختل کنید. این به طور بالقوه 25 درصد از زندگی شما است. طب سوزنی می تواند به شما کمک کند آن زمان را به عقب برگردانید. بهترین متخصص طب سوزنی در غرب تهران در کلینیک طب سوزنی غرب تهران در خدمت شماست.

طب سوزنی برای درمان سردرد

میگرن و سایر سردردهای مزمن(Migraines and other chronic headaches)

میگرن و سردردهای مزمن باعث درد شدید می شود و برنامه ها را از مسیر خارج می کند. شناسایی محرک ها یا یافتن درمان های موثر همیشه آسان نیست. به نظر می رسد طب سوزنی سردرد باعث ایجاد پاسخ درمانی می شود و ممکن است به کاهش تعداد سردردهایی که تجربه می کنید کمک کند. بهترین دکتر طب سوزنی در تهران با ارائه خدمات طب سوزنی پیشانی در خدمت شماست.

آرتروز(Arthritis)

این شایع ترین شکل آرتریت یک بیماری دژنراتیو بدون درمان شناخته شده است. می تواند فعالیت های شما را محدود کند و باعث سفتی، تورم و درد شود. ما ممکن است طب سوزنی را در ترکیب با سایر روش های درمانی برای بهبود عملکرد شما پیشنهاد کنیم. بهترین متخصص طب سوزنی در تهران در کلینیک طب سوزنی غرب تهران در خدمت شماست.

افسردگی و اضطراب (depression and anxiety)

افسردگی و اضطراب با حساسیت بیشتر به درد ارتباط تنگاتنگی دارند. طب سوزنی استرس یکی از راه های کاهش اضطراب و استرس به حساب می آید. بهترین متخصص طب سوزنی در تهران در بهترین کلینیک طب سوزنی تهران در خدمت شماست.

فشار خون(blood pressure)

اگر به دنبال راه هایی برای کاهش فشار خون طبیعی خود هستید، ممکن است بخواهید طب سوزنی فشارخون را امتحان کنید. فشار خون بالا ممکن است به طب سوزنی همراه با تغذیه، ورزش و کاهش استرس پاسخ دهد. بهترین متخصص طب سوزنی در تهران در کلینیک طب سوزنی غرب تهران در خدمت شماست.

طب سوزنی برای درمان کمردرد

ترجیح اصلی طب سوزنی نسبت به سایر روش ها

بهترین دکتر متخصص طب سوزنی در تهران می گوید: مهم ترین فایده طب سوزنی، بی خطر بودن و غیر تهاجمی بودن آن می باشد. با استفاده از این روش بدون انجام عمل و هزینه های سنگین و عوارض غیر بازگشت عمل های ستون فقرات کمر و دیسک گردن می توان تا حد بالایی به نتایج مطلوب دست پیدا کرد. درمان طب فیزیکی و طب سوزنی بدون داشتن ریسک های مذکور در مدت زمان محدودی نتایج شگفت انگیزی به همراه دارد.

دکتر متخصص طب سوزنی در تهران و کلینیک طب سوزنی در تهران

در کلینیک طب سوزنی و طب فیزیکی دکتر شبنم  رفیع زاده ، طب سوزنی با استفاده از تجهیزات نوین در درمان دردهایی نظیر دیسک کمر و گردن و آرتروز و کلیه بیماری های اسکلتی و عضلانی روشی موثر محسوب می شود. بر اساس نظر بیماران این کلینیک به عنوان بهترین کلینیک طب سوزنی در تهران شناخته می شود.

با جستجو در اینترنت و نوشتن عباراتی نظیر بهترین دکتر دیسک کمر، بهترین دکتر متخصص ستون فقرات و بهترین کلینیک تخصصی دیسک گردن و بررسی نظرات بیماران می توانید به شناخت درستی از فرصت های موجود و شناسایی بهترین کلینیک ها و بهترین دکترهای طب سوزنی در تهران دست پیدا کنید.بیماری هایی که با استفاده از طب فیزیکی و طب سوزنی قابل درمان می باشد.

دکتر شبنم رفیع زاده بهترین دکتر متخصص طب سوزنی در تهران

دکتر شبنم رفیع زاده متخصص طب سوزنی

دکتر مهسا موسوی بهترین دکتر متخصص طب سوزنی در تهران

دکتر مهسا موسوی متخصص طب سوزنی

دکتر شهربانو کاظمی بهترین دکتر متخصص طب سوزنی در تهران

دکتر شهربانو کاظمی دکتر متخصص طب سوزنی در تهران

هزینه طب سوزنی در تهران چقدر است؟ (Cost of acupuncture)

بهترین دکتر متخصص طب سوزنی در تهران در کلینیک ویستان می گوید: هزینه انجام طب سوزنی(Cost of acupuncture) طبق تعرفه های وزارت بهداشت می باشد و در صورتی که درمان تلفیقی انجام گردد تا 70 درصد تخفیف ارائه می گردد.

به گفته بهترین دکتر متخصص طب سوزنی در تهران 1402، هزینه طب سوزنی در تهران به عوامل زیر بستگی دارد:

• تعداد جلسات: هر چه تعداد جلسات درمان بیشتر باشد، هزینه طب سوزنی 1402 نیز بالاتر خواهد بود. معمولاً برای رسیدن به نتایج مطلوب، نیاز به ۵ تا ۱۵ جلسه درمان است.
  • زمان هر جلسه: هر چه زمان هر جلسه درمان طولانی تر باشد، هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود. معمولاً هر جلسه درمان بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.
  • تعداد سوزن های استفاده شده: هر چه تعداد سوزن های استفاده شده در هر جلسه درمان بیشتر باشد، هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود. معمولاً بین ۵ تا ۲۰ سوزن در هر جلسه درمان استفاده می شود.
  • قیمت سوزنها: قیمت سوزن های مورد استفاده در طب سوزنی نیز متغیر است و به نوع، کیفیت، اندازه و منشأ آنها بستگی دارد. معمولاً سوزن های استنلس استیل، تفلون و فولاد با کیفیت بالاتر و قابل استفاده مجدد هستند و قیمت بالاتری دارند.
  • روش درمان: روش درمان نیز مؤثر بر هزینه طب سوزنی است. برخی روشهای درمان نظیر تحريک الكتريكي، ليزر، حرارتي يا فشاري نياز به تجهيزات خاص دارند و هزینه بالاتري دارند.
  • نوع بیماری: نوع بیماري نيز تأثيرگذار بر هزينه طب سوزني است. برخي بيماري ها مانند سرطان، ناباروري، ميگرن و دردهاي مزمن نياز به جلسات بيشتر و طولاني تر دارند و هزينه بالاتري دارند.
طب سوزنی سردرد و میگرن

لینک‌های مرتبط با بهترین دکتر متخصص طب سوزنی

کلید واژه های مرتبط با بهترین دکتر متخصص طب سوزنی

3 دیدگاه دربارهٔ «بهترین دکتر متخصص طب سوزنی در تهران 1402_طب سوزنی کمر و گردن»